9 November

Hej på er!
Kom hem för en stund sen efter en fika och lite check på stan med mammis och Sofie! Fick med mig ett par nya skor hem. D for Dasia är märket och är urläckra! Fick även med mig en till hårfärg hem, likadan som sist eftersom jag missade lite. Inte helt lätt att färga själv så idag fick Sofie hjälpa mig ;) Sitter faktiskt med färgen i nu och det ser ganska mörkt ut i håret men resultatet kommer bli jättebra säkert! :)
 
På söndag är det ju Fars dag ju! Har ni köpt något till eran pappa? Det har vi.....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0