Det blev inte så länge ändå..

När man väl börjat blogga är man fast. Ibland kan det vara sköntmed några dagars ledighet från bloggen för att slippa känna att man "måste" blogga. Då är en liten bloggpaus ända lösningen. Men som ni ser så kan jag inte hålla mig borta speciellt länge från min så kallade dagbok! 
 
Det har väl inte hänt något speciellt sen jag skrev sist. Skolan, träna, plugg och sova. Det är det ända som händer i mitt liv ;) Haha, nä men eftersom vi har så långa dagar hela veckan så är man ganska trött när man kommer hem, men jag släpar mig ändå iväg till mitt tredje hem hälsostudion. Det är ju så skönt när man väl är där och får pumpa musklerna lite. 
 
 
Vad säger ni om det? Jag tränar inte för att gå ner i vikt. Jag tränar för att må bra och bli nöjd med mitt utseende. Det borde alla andra också göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0