Söndagsångest.

Gokväll på er.
Nu sitter jag i en Lilla My bulle mitt på huvudet och kollar på Beck. Häner inte med speciellt bra eftersom jag pluggat matte i en timme typ. Det går faktiskt lättare och lättare med matten vilket känns riktigt skönt! Har alltid varit superdålig på matte.. Det går i släkten ;)
 
Imorgon är det skola igen efter en skön helg. Gött att få sova ut två dagar i veckan! Tänk förr i tiden när de gick i skola på lördagar också?! Sjukt ju... Nu ska jag förska nana så jag är utvilad till provet imorgon!
Sussa sött allesammans. ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0