Texting

Kom hem vid halv 7 och bara bytte om och slängde mig i min säng vilket var otroligt gött efter en jobbig tisdagsdag. Tisdagar är den värsta dagen på hela veckan. Vi börjar 08.00 och slutar 16.00, plus prov på sista lektionen idag, vilket var rätt utmattande.. Hade grym skrivkramp efter bara 10 meningar typ. Haha man vänjer sig fort vid datorn ;) 
Efter skolan mötte jag som sagt upp Lisa, även William var med en stund som smakprov till Lisas present till hennes loverboy ;) Hehe. Vi gick till Sallys och käkade. Ceasarsallad slår ju allt, så sjukt gott.
 
Nu ligger jag i sängen och har precis pluggat lite inför provet imorgon. Som tur är behöver jag bara titta igenom anteckningarna för detta ämnet är ganska lätt, bara för att det är roligt! :) Nu ska jag sova, så hörs vi mer imorgon!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0