Det där med rubriker...

Är jag för jäkla dålig med måste jag säga.. 
Försov mig en halvtimme imorse så jag hann inte duscha som jag planerat. Har känt mig jätteofräsch i skolan idag.. Jag vet, jag har grymt stora problem... Haha nej men ja, oturen fortsatte att hålla i sig, på matteprovet glömde jag att göra baksidan. Fråga mig inte varför jag inte kollade att det var någon baksida på det där jäla provet.. Haha, men jag fick göra det nere i lärarens rum som tur var ;) 
 
Var hemma vid halv 3 idag, sen dess har jag bara pluggat till provet på onsdag och chillat, ätit har jag gjort också såklart. Mat är livet som vanligt ♥
Nu ska jag övningsköra in till Alingsås för att slimma kroppen inför BEACH 2013! Woooa, go Emelie! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0