Fotbollsgalan = flopp?

Måste säga att jag tycker alla dessa galor bara blir flopp varje gång. Kassa artister, kassa programledare, det är nästan inte ens någon anledning att ha programmet ens för Ibra vinner ju alla kategorier ändå. Årets back, årets mittfältar, årets forward, årets tränare, ja även årets domare. Jo men visst, hur kul blir det för alla andra fotbollsspelare som aldrig får vinna något när Zlatan är så jävla överlägsen. 
 
Träningen var riktigt go förut, pumpade riktigt rejält idag. La på vikter på nästan alla övningar vilket känns riktigt gött och det känns som att det går framåt med träningen!
Imorgon är det lång dag i skolan, 08.00 - 16.00. Sen ska jag ta en fika på stan med Lisa, vilket kommer bli mys och massa tjejsnack hoppas jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0