Kommunikation

Hej! Just nu sitter jag i skolan och har en liten rast. Har precis haft kommuniktaion för första gången. Vi ska ha det fyra gånger i veckan nu framöver så det ska bli kul! :)
Nästa lektion har vi ett litet prov, har lst en bok i skolan. Kärlek och stålull heter den och nu ska vi ha något prov på den. Ganska lätt ändå.. Haha ;) 
 
Efter skolan ska jag raskt gå in till stan och träffa Lisa. Vi ska fika och snacka lite tror jag. Kommer bli mys!
men vi hörs mer när jag kommer hem ikväll! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0