Portkod 1321

Anledningen till att jag inte bloggat super de två senste dagarna är att jag har varit "sjuk". Kan väl inte kalla det direkt sjuk men har haft lite problem med min sjukdom. Inget farligt men har inte mått prima direkt. Så nu vet ni det!
Idag släpade jag iväg mig till skolan även ifall mitt huud höll på att sprängas imorse, tänkte att det går nog över om jag får komma ut lite. Så rätt jag hade! Nu är huvudet mest tungt men har absolut inte lika ont längre. Skönt!
 
Måste även tipsa er om att kolla på Portkod 1321 som går på svt klockan 17.00 på tisdagar. GRYM! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0