Breaking Dawn part 2

IMORGON SMÄLLER DET! SKA ÄNTLIGEN FÅ SE ANDRA DELEN AV BREAKING DAWN. ÄR HELT I EXTAS JUST NU! 
 
Efter skolan imorgon ska jag först träffa Sofie för att kolla lite på stan och ta en fika. Sen vid 3 någon gång ska jag ta tåget till Göteborg för att träffa Emma och Mathilda! Sen är det äntligen dags för bion som vi alla längtat så mycket efter :DDD Finally säger jag bara! ;) 
Åker tidigt på morgonen till skolan och är inte hemma förrän sent på kvällen, men kanske kommer upp något mobilinlägg under dagen! Tar inte med mig datorn till skolan imorgon heller, vill inte släpa på den hela dagen, och dessutom vill jag inte ha med den till Göteborg om jag tappar väskan ur sikte eller något. Blir ju massa kaos om den blir snodd.
 
Nu har jag precis tvättat bort sminket och ska sätta på ett avsnitt once upon a time. Fick tips om att den serien skulle vara bra så jag började tittade på den förut och var helt fast. Ska nu sätta på tredje avsnittet! :D Så hela helgen kommer jag vl spendera i sängen framflr datorn och Once upon a time ;) Haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0