Why?

Varför sparar man alltid allt plugg till sista dagen på helgen? Söndagen är den dagen då man ska vila och inte göra någonting men ändå blir dagen då man ska göra ingenting till dagen då man MÅSTE göra allting. 
Har två prov kommande vecka, imorgon är det matteprov och på onsdag människors miljöer prov. Provet på onsdag är ganska lätt men det är matten jag oroar mig över. Är inte den skarpaste kniven i lådan inom matte så vi får väl se hur det går.. 
 
Förresten var ju uppdateringen lite kass igår, endast ett inlägg.. Oups :( Men jag var i alla fall ute och tränade lite och på kvällen gjorde jag och min syster hemmagjort tacos till mamma och pappa för att de är sjuka. Gulliga döttrar eller hur? ;) Hehe. Vi gjorde även hemmagjort choklasglass till efterrätt så det var himla bra att jag tränat på dagen! 
 
Nej, nu måste jag fortsätta med mitt plugg -.-
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0