jobb :)

hejhej :) har vart med pappa på jobbet idag, därför jag inte bloggat. det var helt okej, men efter en del bilåkande och snickartjöt var man rätt trött :P plus att jag inte gått upp vid 6 på hela sommaren :P så det va rätt jobbigt..
ikväll är det fotbollsträning! och på söndag är det match hemma, men jag vet inte vilka det är emot :) sen på måndag börjar vi skolan igen :o sommarn har gått så himla fort :( men det ska bli kul att träffa kompisarna igen :D sen är det handbollsträning på måndag kväll! gör kul :D ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0