tråkigt väder :(

det bara regnar och regnar :( får ingen chans att sola ju! :o det är dåligt..
aja, man kan kalla det svensk sommar iaf -.- TRÅKIG svensk sommar :'(

jag har iaf börjat läsa en ny bok som mamma köpte till mig i onsdags :) "vi har hemligheter i denna familj" heter den :) den är ganska bra, men jag har ju bara läst några sidor :P ska nog gå och läsa lite till snart :)




det är inte jag som hat tagit bilden :P hitta den på blåvitts hemsida :) http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,61309&_dad=portal&_schema=PORTAL
där finns lite snygga skrivbordsunderlägg på IFK :) gå in o kolla på allsvenskas bästa fotbollslag vetja :D
jag älskar IFK GÖTEBORG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0