lägger upp lite bilder :)

systrarna hallberg :)  och lite andra kort från spanien och sånt. gamla bilder de flesta :)
systrar :)


spanien 05


gammal bild på mig från spanien 05 ;)


söt liten katt från danmark 08 :)


spanien 05






sista bilden :)

idag är det äntligen sol! gud va det regna igår :o HELA DAGEN ? :O shit asså.. men va ute och sprang igår också, kände mig riktig duktig med väldigt blöt när jag kom in ;) efter det slappa jag bara, kolla lite film och så :) rätt gött ;d
sitter och nördlyssnar på satellite, med hon som vann eurovision 2010, det är helt okej faktiskt :) aja det blir inte så lång inlägg idag, ni får stå ut ;) ha det bra, puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0