men tjenare ;d

sorry att jag inte bloggar så mycket, men datan är sönder, som jag skrev i förra inlägget.. men jag får låna syrrans data nu :) ibland kan hon faktiskt vara rätt snäll.. ;p
ah ! nu har jag läst ut den sista twilight boken :((( det är säkert dom bästa böckerna jag har läst, även filmerna va sjukt bra! nu är frågan bara om en fjärde film ska komma ut? jag hoppas det :D jag rekommenderar verkligen att ni läser dom, om ni inte gjort det..
nä, nu vill jag ha sol.. jag är trött på moln och regn :( men mamma sa att det kommer va soligt på tisdag och några andra dagar nästa vecka :DD då blir jag glad (Y) men nu ska jag nog ut lite, ha det gött :)


Kommentarer
Emma

Det kommer en fyra nästa år :) <3

2010-07-24 @ 16:36:19
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0