skön dag :)

hejj :) dagen har vart otroligt skön och trevlig :D har vart ute med båten med mamma och pappa, åkte ringen ut, och det va nog det bästa med hela dagen! så himla skönt och det va typ vindstilla, och det gillar jag.. ;) sen har jag solat väldigt mycket, har bränt mig på baksidan på benen.. men det är ändå rätt bra, för jag va så osmart att jag solade med shorts en dag för rätt länge sedan.. -.- så jag har bonnabränna där.. men det har jämnat ut sig, som tur är :) och imorron ska jag till stan med sofie, trevligt :) sen ska jag fixa pass också, för jag ska kanske ska till spanien i oktober :D jag tror det blir spanien iaf, hoppas det! ska va där i en vecka, jag kanske har skrivit det här redan.. men aja skit i det, jag är så glad för det så det gör inget ;d men nu ska jag gå ut och äta, ha det bra alla bloggläsare :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0