tjena :D


teneriffa :D


ni kan få en bild på mig nyligen också ;)

det blev inte gran canaria.. men ist blev det teneriffa :D världens finaste ställe tycker jag ;) bilden ovanför är det hotellet vi ska bo på, riktigt gött, det är liksom bara 300 meter till stranden, btw det är svart lavasand, ascoolt! plus att det bara är typ några hundra meter till stan ;D det är bra! så dit åker jag mamma och pappa den 17 oktober i en vecka! :D mysigt va? ;) längtar så sjukt mycket nu.. kan inte tänka på annat typ =)
men idag har jag iaf vart ute och sprungit, känner mig duktig! fast det var rätt regnigt :( men skönt när man kom in. aja, nu ska jag gå och kolla på tv med mamma och pappa, ha det bra alla bloggläsare, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0