BILDBOMB!













ÄLSKAR ER













den här otroligt sexiga bilden på signeälsklingjohansson får avsluta bildbomben från idag!

som ni kanske ser har jag och signe haft lite roligt idag på idrotten.. och jo jag va visst med, en liten stund.. o signe hadr glömt kläder.. ;) yees, men dagen har vart riktigt nice! började med hemkunskap, gjorde typ panerade sejpanetter och potatismos, ganska gott blev det faktiskt :) sen hade vi matte, som gick ganska fort (Y) som tur va.. sen hade vi idrott, så sluta vi halv 2, vilket vi alltid gör på fredagar, som är riktigt bra :D
jaop, kanske inte hinner blogga så mycket imorron, för jag ska spela handboll hela dagen lång! först är det match i vänersborg med 97:orna, sen direkt efter är det match med 94:orna i jönköping, trevligt (Y) men skriver hur det har gått på kvällen då ist :) ha en riktigt bra helg, för det kommer jag ha! :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0