Gubben i lådan - Daniel Adams Ray

jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks
för dig ska jag göra det tusen gånger om
jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar
för dig ska jag göra det tusen gånger om



låter töntig men texten är riktigt bra.
lyssna på den :)
idag har jag vart ensam hemma, ganska gött ändå, vakna vid åtta, gick upp och gjorde scones, som dlev väldigt goda faktiskt (Y) sen har jag bara chillat :)
imorron ska jag kanske göra något med sofie, treevligt med lite syskontime. men ska hjälpa mamma med maten nu, hörs lite senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0