i can be your hero

färlåt för att jag inte har bloggat så mycket det senaste.. men det har hänt en grej.. vill inte ta det här.
men idah har det vart bra :) började med sovmorgon till halv tio (Y) sen va det musik, engelska och lunch, sen va det spanska o so :) rätt go dag faktiskt :D sen åkte jag hem, satt o snacka med erik, o när han gått av snacka jag med rasmus o emil o simon ^^ trevligt värre =) o nu sitter jag här o har tråkigt.. nikolaj o julia kallar mig för hönsbonne.. dom är dumma. :( ska nog slå ner dom imorron (a)
jaja, men kanske kommer ett inlägg ikväll också :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0