Jaaaa de snöar!

åhhh jag älskar snö :D underbart.

yes, dagen idag har vart chill på högsta nivå!
blörjade med att gå upp vid sex, fast det visste jag inte.. för vi hade sovmorgon idag, och jag hade bytt telefon plus att jag hade glömt ställa klockan rätt på den, så den ringde sex ist för sju -.- jaja, jag märkte det först när jag hade klätt på mig, sminkat mig, fixat håret :/ så jag gick o la mig i soffan och somnade, satte klockan på halv åtta iaf :) så gick jag upp o åt frukost när klockan ringde, sen gick jag till bussen, åkte in till alingsås, blrjade med musik, som va ganska kul, spelade gitarr :)  every breath you take. ^^ sen var det engelska, fortsatte med våra berättelser, ganska nice faktiskt :) japp, sen var det lunch, och sen spanska o sist vare so :) fast då va det bara nyhetsredovisningar, så vi bara lyssnade (Y) och på torsdag ska jag göra min -.- men jag har precis blivit färdig med den, så det är nice :) men nu är nog maten färdig så ska gå o äta nu, sen måste jag plugga inför so provet imorron, jaja, men vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0