jag verkligen LEVER för handboll

hejhej :) som ni kanske vet har det vart en riktig handbollsdag det här! riktigt nice. men först va det ju match med 97:orna mot brätte som ligger i vändersborg. det blev 9-9 (målsnålt) sen efter det drog vi vidare till jönköping och spelade med 94:orna mot cyrys eller va dom hette.. vi vann iaf med 25-20, och dom ledde faktiskt serien, fast nu gör vi det! :D och jag fick stå hela matchen, jag är fan STOLT! jaop, imorron ska jag inte göra någonting! riktigt skönt, eller jo, kanske ska på gudstjänsten -.- får fråga julia om hon ska gå.
men nu ska jag nog gå o lägga mig, är sjukt trött ;o eller nej, jag kanske sätter på en film, eller sitter kvar vid datan.. men ha det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0