men heeeeeeeeeeeej

IDAG KOM EMMA OCH MATHILDA HEM! WOHOOO

nu ska jag berätta hur min dag har varit:
vaknade med att mamma stog o tjöta på viggo att han skulle hänga med ut vid min säng, så jag fick putta ner honom, sen fråga hon mig om jag skulle hänga med till allum, och såklart skulle jag det :) så vi åkte dig, kolla runt lite, köpte handbollsshorts och en träningströja (Y) sen åkte vi till morfar och åt pannkakor, mums, sen åkte vi till mormors grav och gjorde den fin, så gick vi in i kyrkan och satt lite där, sen åkte jag och tränade :) go dag ^^ imorron blir det träning igen, fast fotboll :) gött det. sen på söndag ska jag till borås för min kusin fyller år. nice det :) men nu ska jag snart gå o lägga mig :) puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0