önskar jag var där fortfarande..



ni kommer väl ihåg dom här tiderna? det gör iaf jag väldigt tydligt.. jag saknar dom väldigt mycket också, då skitsnack inte fanns, kärlek var inte på riktigt, och det spelade ingen roll hur man såg ut, man var omtyckt iaf. så är det inte nu, nu måste alla tjejer vara smala, snygga och stora bröst, det är allt killar tittar på, det gör mig så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. vi är fan inga leksaker som ni kan göra vad ni vill med, vi är också människor, men ni fattar ju inte det, eftersom allt ni har i er hjärna är sex, det är allt. men livet är så mycket mer än det. man lever bara en gång, ta vara på den gången. det ska iaf jag göra. ingen ska trycka ner mig, jag är stark, jag klarar detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0