SNÖSNÖSNÖSNÖSNÖSNÖSNÖSNÖSNÖ! :D

ÅH, JAG ÄLSKAR SNÖ! ville bara att ni skulle veta det :)

dagen idag har vart riktigt chill (Y) började med sovmorgon till halv tio, sen hade vi musik i en timme, sen va det engelska, och jag fick jobba med den där desert island själv! för carl va i göteborg :( dumma dig. sen va det lunch, o rast, så då gick jag, emma, lisa o signe till aulan och spelade lite fotboll :D jag o emma vann såklart (a) haha. men sen var det spanska, tråkigt, och sen va det so, men behövde inte göra något, för det va typ nyhetsredovisningar :) det va bra. sen gick jag hem till therese, min syster, och när jag kom dit var jag alldeles blöt för det snöa så mycket, sminket bara rann ^^ haha gulligt. men då fick jag pannkakor, så d blev jag glad (Y) sen kom mamma och hämta mig så åkte vi tillbaka till skolan och hade utvecklingsamtal -.- fast det gick ganska bra faktiskt :) och nu sitter jag här och ska snart äta mat.

hadet, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0