tidsfördriiiiiiiiv

okej, det va inte mat, så nu lite tidsfördriv!

fullständigt namn:  Emelie Victoria Hallberg
när är du född: 18 mars 1996
hur gammal är du: 14 år
hårfärg: brunett med blonda slingor, fast jag är blond egentligen :)
ögonfärg: blå :)
vart bor du: Ödenäs
trivs du där: yes :)
vem är din bästa vän: finns många, men den jag har haft längst är julia :) <3 
hur länge har ni känt varandra: whole life (Y) :)
har du någon pojkvän/flickvän: nej
hur länge har ni varit ihop: -
vad har du för personlighet: vet inte riktigt, beror va för humör jag är på :P men oftast skrattar jag åt allt ;)
gråter du ofta: nej :)
hur imponerar man på dig: va dig själv :) din personlighet är det som gäller bäst.
har du någonsin ångrat ett förhållande: jaaaaaa
vad gillar du för musik: det mesta
vem är din förebild:  har typ ingen :P 
vad vill du bli i framtiden: sjukgymnast eller handbollsproffs :D
har du bra betyg: det räcker
vem älskar du mest i världen: den coole
vad är klockan just nu:17.33
har du rökt: nej
har du snusat: nej
har du rökt vattenpipa: nepp
har du rökt hasch: nej
har du testat tyngre droger: nej
har du druckit alkohol: ja
har du däckat på fyllan: haha nejdå
gillar du godis: tyvärr
finns det något du hatar: såklart det gör?
varför fick du ditt namn: hahaha ingen aning.. ;)
har du en blogg: eh ja?
lyssnar du på musik när du är ledsen, arg osv: ja
hur ofta duschar du: typ 5-6 gånger i veckan :)
är du vig: ganska faktiskt (Y)
hur många har du kysst: venne ;)
hur långt har du gått med det motsatta könet:
vad är din sexuella läggning: KILLAR
lyssnar du på musik just nu, vilken låt: johnny cash - ring of fire (Y)
vad stör du dig på: henne
sjunger du bra: haha ah självklart
har du några piercingar: nepp, bara i öronen, fast det räknas nog inte som piercingar :)
har du några tatueringar: nej
vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv: mina ögon :)
känner du att du älskar din familj: såklart jag gör
trivs du i din klass: självklart
har du tvångstankar: haha nej tror inte det ? :P
försöker du alltid lära dig nya saker: ibland
vilken är din favoritfilm: twilight, jag veeeeeeet, det är p-12
kan du prata engelska: yes ofcourse
vem kysste du senast: de du
vem kramade du senast: thilda tror jag :)
vad har din favorithoodie för färg: viit
gillar du kaffe: ibland ;)
är dina föräldrar stränga: ibland
vad ska du göra i helgen: spela USM :D
när grät du senast: i fredags
har du druckit alkohol direkt ur flaskan: ja..
tycker du att ärlighet är viktigt: ja
vem är du kär i: han..
är du förlåtande: ja, faktiskt.
vem av dina föräldrar står dig närmast: båda tror jag :)
vilken svordom använder du mest: fan :D
är du kaxig: ibland ;)
vem pratade du i telefon med senast:mathilda :)
Beskriv din pappa: uppkäftig
Beskriv din mamma: moderlig
Tror du att folk snackar skit om dig: gör dom säkert
Vad attraherar dig: magrutor
Är du frökens gullegris: hahahahaha
Har du varit deprimerad: japp
Tycker du om att kramas: jaaaa
Vad tycker du om sex utan kärlek: beror på hur personen är
Vad ångrar du mest i ditt liv: allt.
Har du sminkat dig idag: yees
Vem vill du sova med inatt:  han
Vad gör dig glad: handboll :)
Vad gör dig ledsen: när någon inte håller va dom lovat.
Vad gör dig arg: folk som ljuger och inte våga stå för saker dom tycker eller har gjort.
Det bästa som hänt dig: mycket :)
Hur många kusiner har du: öhh, typ 13 tror jag ? ^^
Är du alltid ärlig: mot folk jag tycker om är jag det :) 
Vad är du beroende av: han
Har du bra eller dåligt rykte: bra hoppas jag ? :P
Brukar du skratta ofta: jarå
Vad gjorde du igår: va i skolan, och efter det förljde emma o thilda med hem, sen åkte vi till borås och spela match :D
Vill du ha barn: ja, fast inte än
Har du haft körtelfeber: nej, tror intedet
Har du varit otrogen någon gång: nepp
Vad vill du ha för hårfärg: den jag har nu
Har du ett husdjur: ah
Kommer du överrens med dina föräldrar: jarå
Har du rymt hemifrån: eh.. ah fast det är typ bara till lekstugan eller ngt :D
Vem litar du på: emma, thilda, julia och nikolaj :)
Tycker du om öl: usch
Var det här testet roligt: eh nja ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0