8 oktober 2010 klockan 22.35

ja, det blir mycket blogging nu ikväll, men jag har inget annat att göra :( men det blir väl bra att jag bloggar mycket innan jag åker till skövde, för imorronkväll blir det antagligen ingen bloggning :( men jag kanske skriver ett inlägg imorron innan jag åker :) sen kommer jag hem på söndagskväll tror jag, och då ska jag fanimej skriva hur det gick! japp, nu är det bara en vecka och två dagar kvar tills jag och mamma och pappa åker till teneriffa! det är mycket tjat om det just nu, men jag längtar så himla mycket och är sp ivrig att jag inte ens kan sitta still.. ;o fast nu är jag väldigt trött så jag ska nog gå och lägga mig nu :) nattinatti folket! (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0