det gick väl helt okej :)

hej alla :) nu är jag hemma igen efter två helt grymma dagar i tibro! första matchen i lördags så spela vi mot tibro och förlora med 22-18, som ni kanske vet är jag målvakt då, och jag fick hoppa in efter en kvart typ för det gick inte så bra för hanna.. och det första jag gjorde va att  rädda en kontring! shit asså, vilken kick det va :o ah, vi spela bara en match i lördags, och sen imorse skulle vi jogga till hallen vid nio på morgonen. ett tips jogga aldrig på morgonen, så kallt och så va alla typ aströtta, men det va skönt när man kom fram, sen spelade vi mot lidköping, och där förlora vi med ganska mycket.. men jag stog iaf andra halvlek, gick kanske inte så bra som det gjorde mot tibro.. men jag får iaf stå :) sen sista matchen var det kärra som gällde.. :s fan asså, dom vann med 30-16 eller ngt.. men dom vann alla sina matcher.. kul för dom. sen duscha vi och sen pkte jag hem, så stanna vi till i alingsås för att hämta viggo hos therese, vi fika lite där sen åkte vi hem, och nu sitter jag här, måste packa upp och plugga engelska. -.- får väl ta tag i det :) japp, nu vet ni hur min helg har sett ut :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0