fick G på noprovet :)

jag är nöjd med det faktuiskt, för jag trodde jag skulle få ig på det.. men det fick jag inte! vi hade engelskaprov idag också, det var ganska lätt, det handla om south africa o jag kunde det ganska bra, om jag får skryta då asså :) sen efter det hämta pappa mig så åkte vi till doktorn i borås, sen skulle pappa bara kolla till något bygge i landvetter, så vi va hemma vid 4 ungefär, annars hade jag vart hemma halv 3 om jag inte skulle till doktorn och allt det där -.- yes, men nu ska jag plugga till spanskaprovet som är på torsdag, tråkigt, men behövs :( och ikväll är det ju holland-sverige som jag ska titta på också! HEJA SVERIGE :D bloggar mer ikväll, hörs sen :)




en bild på mina underbaringar :)


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0