GÄSTBLOGGNING HÄR DÅVA.

Tjaaarå alla emelies små söta bloggisar. :D
aa jag är emelies vän signe, bäst i alla lägen (a)
är lite flum men det får ni leva med ;) Jaaoo.
För det första är det jävligt tråkigt utan emelie i skolan -.-
Och jag saknar hennes spontana lilla skratt.... xd
Men men, hon kommer ju hem på söndag och jag lär ju överleva.
EMELIE LÄSER DU DETTA SÅ RING MIG NÄR DU KOMMER HEM.
vi har så sjukt mkt att snacka om... e*****
men jaja, ni får la någon snygg bild dårå :D
EMELIE    JAG    EMMMA
OCH EN OTROLIGT SEXI BILD PÅ MIG OCH LISA SOM SAKNAR DIG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0