konfan va kuulig!

yes såhär har min dag sett ut idag: jag började med att gå upp vid sex som vanligt, fixa irdning mig och åt frukost, åkte buss in till alingsås, började med matte, no och eget arbete, sen va det lunch och håltimme, ganska chill (Y) sen var det so och sen svenska :) ganska go dag ändå ^^ sen vänta jag på bussen med signe och lisa, fan va flum vi hade.. japp, älskar er :)
sen drog jag till konfan och det var som vabligt ganska kul, mathias var där också, han som var med på lägret för några veckor sedan om ni kommer ihåg :) men jag kan inte skriva så långt idag, måste plugga spanska, sen ska jag in och duscha också.. men jag bloggar mer imorron om jag hinner och inte har för mycket läxor plus att det är träning imorron också, hinner kanske blogga lite när jag precis kommit hem, men vi hörs imorron då :) puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0