seristart idag då :)

det gick väl inte så himla bra.. förlust med två mål, plus att jag stukade fingret.. det ser ut som en korv nu.. :( och helt blått. :s läskigt att det kan bli så, kan typ inte använda det någonting.. men mathilda var snäll och tejpa det åt mig, sen när jag kom hem tog jag is på fingret, sen tejpa jag om det :) aja, sitter här med pappa och kollar på någon film med Matt Damon, den va rätt tråkigt :p imorron ska jag pågudstjänst med julia tror jag (Y) tråkigt, men måste göras -.-

ha det gött, så bloggar jag mer imorron :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0