stukat fingret ..

hejhej :) hade no prov i tisdags.. gick sådär.. men hoppas på ett G :) sen nästa vecka har jag engelskaprov och spanska prov OCH en nyhetsrapportering (Y) men sen är det teneriffa som gäller! fan va jag längtar, det är just nu 1 vecka och 4 dagar kvar, sen är det sol och bad! :D gud va skönt att bara komma bort från allting (Y)
pappa köpte en ny dator igår så nu har jag installerat massa program, gött att ha en hel data igen asså! ^^
hade konfa idag också, det är verkligen veckans höjdpunkt! och sen i helghen blir det U-SM med 93-94:orna, riktigt härligt ska det bli!
ha det gött, så bloggar jag kanske mer imorron om jag hinner :) puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0