träning idag MED sån jävla träningsvärk..

vet inte hur det kommer gå, fast ibland är det faktiskt skönt att träna när man har träningsvärk.. :)
aja dagen såg ut ungeför såhär för mig : gick upp vid tjugo i sju, fixa iordning mig åch åt frukost, åkte med mamma till alinsås, träffa emma och signe i skolan, sen hade vi sysljöd, började sticka en mössa :) sen var det so, fast jag hade friendsmöte, rätt chill (Y) sen var det lunch och rast, och då va det att gå till aulan och spela pingis, :D sen var det engelska och plugg till provet imorron, men jag kan det rätt bra så det är gött, sen var det spanska som är tråkigt.. och sen var det svenska, också sluta vi vid tre, gick med signe till terminalen och satt och vänta med henne på tåget, sen gick jag till lasarettet och vänta på mamma, sen åkte vi hem :) nu sitter jag här och ska snart äta mat, och sen är det träning :) gött det (a)

IF I HAD TO CHOOSE BETWEEN LOVING YOU AND BREATHING, I WOULD USE MY LAST BREATH TO SAY I LOVE YOU.



spaninen 2005


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0