träningen var kuuuul :)

det va inte så hård träning idag, bara värma upp, och sen skjuta lite, vilket va bra eftersom jag har sån fucking träningsvärk.. ;o sen gick ci ut och joggade, sprang med emma, mathilda och linnea, vi skulle springa elljusspåret, men det va inga lampor tända där så vi sprang ut därifrån och sprang sjörunden ist, men det va typ svart där med, men vi fortsatte :D sen duschade jag, pch åkte hem :) har ätit lite precis, och ni ska jag nog plugga lite engelska till imorron :) sen måste jag nog plugga till spanskaprovet på torsdag.. men det är så tråkigt :( jaja, jag gjorde om några bilder på picnik ni kan få se :)

btw här är länken till picnik, det är en väldigt bra sida :)

http://www.picnik.com/app#/home/welcome










C I A O :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0