tre dagar..

det är helt sjukt, det är bara tre dagar kvar tills jag åker! det kändes som det inte var längesedan vi bokade resan.. men det är bra det, att det går fort :D
jaja, idag har jag haft spanskaprov och det va ganska lätt faktiskt :) och sen har vi väl inte gjort så himla mycket mer, haft idrott och orienterat, alltid lika tråkigt, fast med lisa är det kul :) sen kom jag hem vid halv fem, åt mat, bytte om, packade och satt lite vid datorn, sen åkte jag till träningen :) inte så himla kul idag.. tog typ inga bollar men imorron ska jag det! sen på lördag är det match i lidköping 10.50, vilket betyder att jag måste gå upp vid typ sju :o men sen är det teneriffa som gäller!

G O D N A T T :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0