göteborg igår (Y)

hejhej, sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. har inte hunnit plus att jag inte orkar..
men iaf, igår va jag i göteborg med sofie, riktigt trevligt, vi tog bilen in till alingsås, sen tog vi 4 tåget till gbg, så gick vi runt lite tills vi hitta en fin liten resturang på avenyn :) tog en pizza där, och sen gick vi lite långsamt till biopalatset, vi såg i rymden finns inga känslor, sjukt rolig och bra var den! jag rekommenderar den till dom som inte sett där :)
kom hem vid halv 11 igår tror jag, vakna vid halv 10 imorse, gick upp och åt frukost, sen gick jag ut med viggo, kom in vid 12 ungefär :) sen tror jag therese kommer sen också, har inte sett henne på år känns det som :( aja, en grymt bra heög iaf! :D puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0