konfaläger!

hej kära blogg! i fredags till lördags var jag på konfaläger med det underbara gänget! jag, julia, julia, joline, lovisa, erik, emil, niclas, johan och nikolaj :D fan va kul vi hade! vi var på en ö utanför mariestad, vi spelade fotboll, kolla film, lekte lekar :) på fredagen somna vi vid typ halv två eller ngt, och dom väckte oss halv åtta :O det va frukost klockan åtta, sen efter det va vi på gustjänst... gud va härligt, behövde inte tänka på någonting, det va så kul! vi kom hem vid 6 i lördags.. jag somna vid tio eller ngt :P sen på söndagen hade vi match mot upphärad, vi förlora med 2-1 men det va en bra match! sen åkte laget till ullevi och såg när IFK krossade åtvidaberg med 3-0! :D så grymt kul hade vi! aja, bilder kanske kommer snart :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0