life is a peice of shit

asså jag fattar inte vad det är med dig ? på sms är du hur gullig som helst, men i verkligheten är du en idiot? jag vet inte vad jag tycker eller känner om dig längre.. jag vet att du inte läser detta, men jag vill verkligen att detta ska funka.. för jag gillar verkligen dig, jag menar det.. det pirrar i magen när du är nära eller bara kollar på mig. :s snälla gör dig inte till, du behöver inte spela cool för min skull, och jag hoppas verkligen inte du gör det. det räcker att du är dig själv bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0