Äntligen vår!

haha det har man hört några gånger nu, men sen har snön kommit tillbaka.. men nu känns det verkligen som vår!
har vart ute hela dagen så har inte kunnat blogga, sen kom jag hem ganska sent igår också, så jag sov ganska läbnge imorse. :) Dagen igår var supernice, kollade i nordstan på kläder och lite sånt, fick köpt en plånbok, det kan behövas kan jag lova! sen gick vi lite sakta till avenyn och kolla resturanger, också hitta vi en, la gondola hette den, sjukt god mat! grillad oxfilè, bearnaisesås och pommes frites, mmmmm.. sen gick vi till bion och satt där ett tag. Filmen var sjukt charmig :D så söta är dom :)


sandaler

sandaler

Skor till konfan antagligen, fast jag vet inte vilka..


sen hitta jag den här klänningen i en tidning från indiska. tyckte den va sjukt fin :) så det kanske blir den till konfan.. men vi får se :)

Nu ska jag kolla lite andra bloggar och sen ska jag väl gå ut igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0