Baby i was born this way

Hejsan :)
Lurig dag idag asså, har inte kunnat tro på något någon säger :D haha, trodde nästan att vi inte skulle ha något matteprov idag, haha men nej, det är väl klart att våran tråkiga mattelärare inte lurar oss.. jaja skit samma. det kändes som provet gick hyfsat bra iaf :)
Och såklart var det handboll idag på idrotten bara för att jag inte var med -.- sur blev jag då..
Men nu måste jag plugga lite till teorin på söndag.. orkar verkligen inte men jag måste :/ Ingen träningen ikväll så jag är hemma hela kvällen, kommer säkert ett inlägg ikväll :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0