F I N A L L Y !

Nu har jag äntligen moppemörkort!

Haha jag vet att jag skrev att jag skulle göra provet imorgon, men mamma ringde till läraren och frågade för vi va inte riktigt säkra på när det var, och då sa han att han hade fått förhinder på söndag så jag skulle göra det idag redan.. Så jag och pappa åkte in till alingsås och fixade hjälm och lite kläder till honom, sen gjorde jag provet! Hade 32/35 rätt, och man skulle ha 27/35, så jag klarade det ganska bra :D
Hjälmen är helt svart, och moppen är svart med lite rött i :) Ni får se bild på allt när moppen kommer :) och körbeviset kommer antagligen på tisdag. :)
Men nu ska jag sätta mig framför tvn tror jag och bara slappa! Oh vänta tills hadbollen börjar, Guif - RIK idag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0