gästbloggarN igeeen

hehe hejsan alla emelies bloggisläsare. blir alltid oseriösa inlägg när jag är här (HAHA)
ja men emelie är på konfaläger och har det as gött med hennes grupp.
Och ni som läser hennes blogg vet kanske att hon spelar handboll ?
och i helgen är det cup, och jag med mitt lag ( vi spelar inte i samma) så vi kommer itne uppdatera så mycket ;)
hehe, men ni kan ju allt få veta vem jag är osv.. ;)
Sååå, GÅ IN PÅ MIN BLOGG :D


xoxo s i i i g n e

ah det här är jag då för er som inte visste!!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0