Inte vårkänsla längre.. :/

Det var ju så fint igår, varför ska det regna idag då?
Sorry att jag inte blogga på kvällen igår, men pappa hade laddat ner Blåvitt - Örebro sen satt han vid datan hela kvällen typ, och jag var så trött att jag inte orkade vänta..
Idag slutade vi en timme tidigare bara för att våran lärare skulle på något möte och hon hade inte hittat någon vikarie, och sen fick vi slutade en kvart tidigare från spanskan för att hinna med ett bussen :) så jag var hemma vid halv två :) rätt skönt, sen dess har jag bara slappat, och kollat på tv.
Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten eftersom hon fyller år idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0