Jag kommer sakna hemsjöbrudar :(

Jaha, det var sista cupen för hemsjös 97:or tillsammans.. Jag kommer verkligen sakna er brudar, alla cuper, alla läger och alla vinster och förluster.. Men nu taggar vi inför baltichov! Det kommer nog bli bra det här tror jag :)

Idag ska jag och mamma till allum för att kolla på kläder inför konfan, och lite andra saker tror jag :) Har ju inte förbrukat mina presentkort på Gina och Cubus än, så det blir väl en sväng dit idag :) Sen är det träningn ikväll så jag bloggar väl inte förrän ikväll när jag kommit hem. Men nu hörs!







Kommentarer
mathilda

Vi alla kommer sakna det :( <3

2011-04-18 @ 20:47:53
URL: http://thildajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0