Konfaläger nästa!

Eller jag åker vid typ halv sex men.. hehe, har packat som en galning nu, först packat ner allt och sen upp och nu ner igen.. Jag får ångest när det gäller sånt :/
Skolan var helt okej förutom att det va beeptestet idag på idrotten, men jag var verkligen taggad men redan på nivå 5 började diabetesen kännas av, så jag fick avbryta. Jag hatar när det blir så :( Men annars har skolan vart helt okej :)
Kommer inte hem förrän på lördag, på förmiddagen någon gång, så jag bloggar inte förrän då. Men ni får stå ut :)
Men nu ska jag packa de sista grejerna och sen fixa iodrning mig! :) puss och kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0