Lite färg iallafall :D

Har fått lite färg idag, speciellt i ansiktet.. haha bara kryllar av fräknar ^^
Idag har jag paddlat kanot med sofie och även solat när vi va borta vid sjön :) Mysigt och varmt (Y) sen har vi spelat kubb och pratat ochköpt glass, asgo dag verkligen :) Varmt och sommarfeeling (a)
vid elva ikväll tar jag moppen upp och möter julia och sen drar vi på gudstjänst i ödenäs :) hehe kommer va grymt trött.. och det är gudstjänst klockan elva på morgonen imorgon -.- efter det åker jag med sofie och spver där till måndag, för då ska vi nämligen åka fyrhjuling med kalle och rickard! Kommer bli fett nice om det är lika bra väder som idag :D får se om jag hinner med något inlägg imorgon :) men annars hörs vi!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0