Money can`t fight me.

Hejsan! förlåt att jag inte bloggade igår, men det var nämligen såhär att therese smsade mig och frågade om jag ville följa med på sävehof - AHK i partille, och såklart ville jag det? så jag sket i konfan och åkte hem istället. direkt när jag kom hem åt vi mat och efter det åkte vi till partille :) Träffade therese och sebastian där och vi gick in. Första halvlek var ganska dålig av alingsås, men andra var dom grymma! hämtade upp från 14-11 till 17-18, riktigt bra :D men sävehof var för starka och dommarna var för dåliga.. dom dömde frikast och straff tioll sävehof hela tiden och allt alinmgsås fick var utvisningar för fot och passivt spel. nej, man kan lugnt säga att det var dommarna som gjorde att alingsås förlorade med 24-23 till slut :/

Idag har det varit riktigt chill i skolan, hade elevens val på förmiddagen och Talang på eftermiddagen :)
Började med matte och sen var det svenska, där jag jobbade på med "Boken om mig" det är faktiskt väldigt kul! sen var det lunch och sen talang :) efter en timmes uppträdanden gick vi till klassrummen och röstade och fikade och hade allmänt mysigt. sen hade vi en håltimme för att dom skulle räkna ihop alla rösterna. så vi 2 gick vi tillbaka till gympasalen och fick se lite mer dans och sen hade dom tagit dit en gästartist också, Philip Williams :) skön kille den där (: japp, och sen ropade dom upp vinnaren, och det va han jag röstade på ^^ sen gick jag till maxi för mamma va där och handlade, så jag hjälpte henne och sen åkte vi hem och nu sitter jag här :)
Träningen ikväll, sex till sju, så det är inte så lång träning :) kommer säkert ett inlägg ikväll efter träningen :)

Imorgon är jag ledig från skolan, ska till ögonläkaren och sen ska jag träffa min morbror och hans fru som va med om en olycka för några veckor sedan.. har inte träffat dom sen dess.. så det ska bli roligt att se hur dom mår nu. sen ska therese hämta mig där och då åker vi till göteborg. Kom ni ihåg vad jag fick av henne i födelsedagspresent? Jo, det var ju bio och en fin resturang, så det är det vi ska göra imorgon :) Fast först ska vi kolla lite i affärer och sånt. En riktigt bra dag kommer det vara imorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0