Nästa: lööööpning!

Om en stund då asså :)
Skolan har vart nice idag, bilbygge imorse på NO:N, sen var det engelska lunch och sist spanska, fast det hade vi bara i en halvtimme, bara för att lärarna skulle på någon teater så vi gick sluta halv två :D egentligen skulle vi slutata spanskalektionen tio över två, och sen haft fokus på svenskan, men jag har inte det förrän nästa vecka, så det var rätt nice!
Imorgon fyller mamma år, så då ska vi fira henne lite :) jappjapp, har väl inte så mycket mer att säga, så vi hörs väl sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0