Somebody like you.

Hallo allihopa :)
Statisktiken ser bra ut men kommentarerna är allt för få :/ Så kommentera lite mer!
Träningen gick bra, Oliver var med också, och gjorde det oväntat bra ;) haha.. det va ju bara vårat lag med idag för 94orna var ju i lerum och provtränade för baltichov, eller hur fan det stavas.. och eftrsom vårat lag också ska läggas ner hade jag tänkt träna lite med dom :) men det blir ju inte förrän i sommar antagligen.. men det kommer bli nice, men ändå inte för jag vill ju inte ha någon annan tränare än Magnus.. :(

Imorgon är ju jag borta hela dagen, men jag hinner säkert med ett inlägg på morgonen innan vi åker vid nio, kanske kommer ett inlägg på kvällen också, men då kommer det nog ganska sent.. annars hörs vi på lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0