This is a good day! :)

Hejsan :) förlåt att jag inte bloggade igår, hann inte, direkt efter skolan var det konfa och sen åkte jag hem och plugga. sen ville julia att jag skulle följa med henne, erik och johan till tjärnet för dom skulle bada, så jag följde med dom :) va väl hemma lite efter nio och då kollade jag då handboll sen var det hopp i säng för min del!

Idag har det varit en bra dag i skolan :) Började med spanska och sen var det engelskaprov som gick ganska bra :) Mentorstid, EA och sist idrott :)
Jag, emma och signe gick och köpte glass och gick och satte oss i solen på terminalen :) hehe värsta terminalarna här va..
Nu sitter jag här och ska snart äta något, träningen är halv sju ikväll, och imorgon pker jag direkt till Norge på cup efter skolan, så jag kommer inte blogga på hela helgen, kommer hem på söndag, vet inte riktigt när men vi får se :) Kan kanske be signe skriva ett inlägg eller något ? ;)

Japp, men här kommer några bilder från dagen :)
















söta människor som gör min dag i skolan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0